Nejprodávanější produkty

Informace

Výrobci

Seznam produktů výrobce APPEAL4

V roce 2012 tým APPEAL4 se ocitl na křižovatce; s dobrými nápady, energie a v neposlední řadě touhou vytvořit vlastního dánského hráče na trhu laků na nehty.

Jejich myšlenkou bylo založit značku laků na nehty která by soupeřila s těmi nejlepšími, a současně poskytovala neodolatelný výběr krásných a barevných laků na nehty, a aby tato značka měla také určitý postoj ke světu, v němž žijeme. Protože postoj máme, běží v našich žilách. A společně vytvořili APPEAL4.

V APPEAL4 zvířata jsou v našem srdcí. Naše laky na nehty proto nejsou testovány na zvířatech, což se nyní již součásti legislativy Evropské unii. To znamená, že žádné kosmetické výrobky prodávané v Evropské unii, už nemohou být testovány na zvířatech. A v APPEAL4 tomu opravdu rádi!


V APPEAL4 také záleží hodně na zdraví. Produkty APPEAL4 jsou bez toluenu, formaldehyd, formaldehydové pryskyřice, kafr a DBP (dibutyl-ftalát).


Kreativní gen Appeal4 je Kirstine, který posuzuje, hraje s barvami, zachytí trendy a dá dohromady kolekce laku aby odpovídali dánskému a světovým trzím. Když není v práci stále pracuje. Tvůrčí proces nemůže být omezen. Ona je inspirována věcmi a místy, která byste ani nemohly představit, například v železářství nebo na dně bazénu. Miluje lak na nehty a přináší všechny její inspirace do APPEAL4, takže jsme skončili s nádherným kolekci, kde tendence, trvanlivost a dokončenost se spojily v krásné harmonii.
Kvalita je Louice. Má několikaletou zkušenost ze světa uměleckého laku na nehty, a nastavuje laťku pro naše vzorky, povrchy, vrchní povrchové úpravy a textury.
Technicky gen je Steffi. Pracuje se vším technickým ve společnosti. Vzhledem k technické stránce, ona je ten, kdo stára se o fotografií.


O sbírkách/kolekcích
Nadšení, naléhavost a flexibilita sytí vše, co dělají - a zřídka máji daleko od nápadu k akci. Proto máji značku, která je zajímavá pro lidé, které mají rádi něco nového na vysoce konkurenčním trhu, a tuto pozici používají ve prospěch svých nadšených fanoušků. To umožňuje rychle vytvářet nové, zajímavé odstíny a sbírky, než mít obrovský stálý sortiment. V praxi to znamená, že zahájí 4-5 tematické kolekce ročně, které svým způsobem vyzařuji aktuální trendy, konkrétní období, nebo něco úplně jiného. Část zisku z určitých kolekci jde na charitativní účely.

Zobrazit
Zobrazeno 1 – 12 z 12 položek
Zobrazeno 1 – 12 z 12 položek